lovely; delightful; highly pleasing.

august 8, 2010

Femti minutter i luften og lillesøster Eline er i Bergen, rosa kosedress, rosa mobil, rosa topp, rosa veske, rosa koffert.

Ikke lenge etter var sofaene fylt med venner, hei hei lenge siden sist.

Hva gir man en gutt på 21 i bursdagsgave, syv forskjellige typer øl fra polet?

Lovely, lovely.

Fifty minutes on the plane and she was here, my little sister, with pink clothes and pink phone, pink suitcase and pink purse. A few friends dropped by to say hi and it was lovely, lovely.

22 kommentar to “lovely; delightful; highly pleasing.”

  1. Brittany said

    Hi!

    I just wonder , how old are you?
    BTW , you have an awesome blog. Keep up the good work! :)

  2. LH said

    Jeg elsker bildene dine ! uff, bare om jeg var pro med min speilrefleks = ( Men ossen får du slike effekt på bildene dine ovenfor, slike med «fyverkeri» effekten hvis du skjønner hva jeg mener ?

    • mirajakobsen said

      Takk! :) Her har jeg brukt lang lukkertid (fra 2 til 4 sekunder) i tillegg til at jeg har brukt blits. Blitsen fyrer da av helt i begynnelsen og «fryser» motivet, og så har jeg tatt kamera og dirigert det mot en lyskilde, som f.eks stearinlys. Stearinlyset lager da slike striper rundt i bildet og hvis jeg beveger kameraet opp og ned og hit og dit så blir det enda mer «fyrverkeri» :)

  3. elise said

    aaawh, søteste bildet av et par noensinne! blir helt møør

  4. Renie said

    utrolig fine bilder ! :)

  5. Emma said

    Bloggen din er superfin som vanlig! Håper du kan legge ut en video der du viser hvordan du lager håret ditt sånn som det var der, for det var helt sykt pent! (:

  6. Drea said

    Herlige bilder! Dritsøtt bilde av deg og Karl! :)

  7. Kristine said

    Liker utrolig godt bloggen din! Alltid gøy når du har nye innlegg :)

  8. […] Mira Jakobsen: lovely; delightful; highly pleasing.. […]

  9. Dette innlegget er på forsiden av Femelle.no! :)

    Takk for et kjempegodt bidrag!

  10. helene said

    nyyydelige bilder av deg! fine håret :)

  11. Phjortis said

    Å, finfine bilder! :)

Legg igjen en kommentar

