spam is the use of electronic messaging systems to send unsolicited bulk messages indiscriminately.

august 8, 2010

..siden jeg uansett hadde 2,7 gigabyte bilder fra gårsdagens kveld? Okei, ferdig nå, jeg hadde det litt for gøy med lang lukker og blits i går.

: tredje skrekkfilm med blod og gørr og zombier, jeg har rykket til førtifire ganger allerede (jeg er lettskremt) + sjokolade og .. sjokolade. Å ha lillesøster på besøk er ingenting annet enn veldig bra, jeg sørger for at hun får oBoy i melken sin og hun passer på meg når jeg blir mørkeredd. Perfekt.

Since I had 2,7 gigabyte of pictures from last night anyway, why not another picture-post? Done now, promise, I had too much fun with long exposure and the flash. Now I’m going back to see the third horror movie this night (and eat chocolate), to have a little sister here is nothing else than great.

13 kommentar to “spam is the use of electronic messaging systems to send unsolicited bulk messages indiscriminately.”

  1. Marlene said

    Høres koselig og ha lillesøster på besøk :)

  2. AudM said

    elsker sminkestilen på hun ved siden av deg!

  3. Tessalife said

    Artige bilder ^_^ Og det er alltid like koselig med besøk av lillesøstre/storesøstre <3 syns nå jeg.

  4. Tonje said

    Fantastiske bilder da – så skjønner godt at du koste deg med de!

  5. Victoria said

    Wow, fine bilder, likte spesielt det tredje!

  6. Christina Rugegg said

    Jeg stjeler bildet av me and you for Facebook use, if that’s ok? ;)

  7. Renie said

    kjempe fine bilder :) sjokolade gjør det meste !

Legg igjen en kommentar

