relaxation stands quite generally for a release of tension, a return to equilibrium.

august 10, 2010

Kaklehøner og.. kaklehøner. Lol?

Lillesøster og jeg har kvelden for oss selv, det er siste kveld hun er her og på tvskjermen er det tornadojegere og krimserien så langt vi kan se. Jeg har laget det første hjemmelagde middagsmåltidet til henne så langt dette besøket (fy meg, fy meg), jeg tror ikke vi kommer til å sovne på mange mange timer. Ha en finfin tirsdagskveld!

Little sister and I are having a girls night, it’s the last evening we have together before she leaves and we’re planning to stay up late while watching tv. Just like it should be. Enjoy the rest of this Tuesday everyone!

2 kommentar to “relaxation stands quite generally for a release of tension, a return to equilibrium.”

  1. Drea said

    Dere er altså så pene! Høres kjempekoselig ut med søsterkveld også. :)

Legg igjen en kommentar

