because; for the reason only.

august 11, 2010

Fordi de er mine favorittsko i Bergen-regn.

Fordi jeg drømte om kanelsnurrer i natt.

Fordi jeg har oppdatert salgbloggen.

Because they are my favorite shoes in rainy Bergen. Because I had a dream about cinnamon buns this night. Because I have updated my sales blog.

8 kommentar to “because; for the reason only.”

  1. ragnee said

    Åå, de øverste skoene er en av mine favoritter og! kjøpte dem på salg i vinter, og brukt dem ofte siden da!

  2. Sofie said

    åh, nå fikk jeg lyst på kanelsnurrer.

  3. Thea said

    åh, jeg må ha den paljettkjolen din! har sendt deg mail:D

  4. helle said

    oh,why are you selling your blue heels? :(

  5. Tonje said

    Lovely innlegg! :)

Legg igjen en kommentar

