the word restaurant was first used in france in the 16th century, to describe a highly concentrated, inexpensive soup.

august 12, 2010

Siste lillesøster-i-Bergen dag, vi fikk endelig bord på Zupperia, eplemost og hamburger.

Gjestemadrassen er ikke lenger i bruk, den rosa kofferten er borte, det er litt for tomt her og jeg kommer til å savne lillesøster.

Picture-spam from our last day together, we went out to eat at Zupperia and now it’s all empty here. I’m going to miss her, no doubt.

16 kommentar to “the word restaurant was first used in france in the 16th century, to describe a highly concentrated, inexpensive soup.”

  1. Marie said

    Koselig :) Håper hun kommer tilbake snart da!

  2. Ine said

    Høres koselig ut. Fine bilder som vanlig var det også.

  3. Mari said

    Fine bilete! Zupperia har dødsgod mat, kva åt dere? :)

  4. helle said

    mira,i always enjoy your photos!
    and you have such a lovely and delicate face :)

  5. vild said

    Heisann
    Ville bare si at jeg så deg i banken idag (jeg satt på det bordet du egentlig ble ‘plinget’ opp til, jobber der, hun der blonde jenten). Så uansett du er slående vakker! Og kjæresten din var søt også :)
    Koslig at du har slikt et godt forhold til lillesøsteren din! :D

    • mirajakobsen said

      Oi, så morsomt! Hei til deg! :)
      Fem minutter før var vi hos Nordea og de nektet å skifte bildet på VISA-kortet mitt som ikke ligner meg og som ble tatt da jeg var 17, men DNB fikset det for meg, hurra for DNB! ;)

  6. Tonje said

    Tror jeg må teste biffburgeren der. Imponert over bildene dine!

  7. pipp said

    Må bare si, på det første bildet ser det ut som det er en ensom, trist liten robot nede i hjørnet, og ingen mennesker ser han. Det bildet var så fint og trist på en gang.

  8. Lisa said

    Du tar flotte bilder! :)

Legg igjen en kommentar

