snorers are advised to lose weight to clear the blockage in the breathing passage.

august 13, 2010

Jeg og Sofie monstervalp har fått en ny bestevenn. Han er maks elleve centimeter lang, det subber når han går.

Han holder til i blomsterbedet, han snorker når han sover.

Vi har kjent han i fire dager, jeg tror han vurderer å bli nabo.

Han danser foran kamera, han fnyser når lillesøster forveksler han med et marsvin.
Han spiser meitemark, han ruller seg sammen når han syns vi har vært på besøk for lenge.

The monster puppy Sofie and I got a new friend! He’s only 4 inches long, he snores when he sleeps and when he thinks it’s time for us to leave he makes himself into a tiny little ball. He also got the best dance moves, just see the last picture (and yes, apologies for the picture quality, sadly I don’t have my real camera with me at all times).

6 kommentar to “snorers are advised to lose weight to clear the blockage in the breathing passage.”

  1. Thea said

    Aww pinsvin er så søte! Minner meg om når jeg var i Danmark når jeg var 12 år eller noe, så så jeg mitt første pinsvin! hehe

  2. alice said

    aww my dog likes to kill hedgehogs aha

  3. bente said

    Åh, så søt da gitt :)

  4. Tonje said

    Åhh så søt :)

  5. Miriam said

    :DD pinnsvin er herlige!

  6. […] fortalte meg at det sto et pinnsvin ved trappen min for et par dager siden. Og da minte det meg om pinnsvinet vårt i blomsterbedet ifjor høst og det ble egentlig bare enda […]

Legg igjen en kommentar

