a premiere is generally a first performance.

august 14, 2010

Det er lørdag, jeg har fulgt døgnrytmen til nattevakten, jeg påfører det første laget maskara, jeg har sommerfugler i magen av gruglede over alt som skjer for tiden. Store forandringer, mindre forandringer, om en og en halv uke begynner skolen igjen (den lar aldri vente på seg) og jeg skal visst hoppe rett i det som fadderuke-fotograf. Skummelt og jeg har ikke tid til å grue meg enda.
Det er lørdag og jeg skal på filmfremvisning, mine to venner har premiere på sin film og det kan man ikke annet enn å glede seg til å se. Jeg er visst til og med delaktig om man skal stole på screenshots’ene.
Ha en fin lørdag!

It’s Saturday and I’m going to the premiere of a film two of my friends have spent the last year making. According to the screenshots it seems like I’m in it too, exiting. Lots of big and not so big things happening in my life and there’s a lot of mixed emotions going around.. on the top of it all I’m starting school in one and a half week, starting off as the school’s photographer for a few days, making sure all the new students gets their faces on the screen while they’re having fun with the older students. Ah. Random, I know, hope you’ll all have a great Saturday!

8 kommentar to “a premiere is generally a first performance.”

  1. hei :)
    hva slags theme bruker du?

  2. Marianne said

    Så spennende! Ha en fin helg :)

  3. Håper du hadde en fin kveld;-)

    Monajenten

Legg igjen en kommentar

