longer shutter speeds lead to increased salt-and-pepper noise due to photodiode leakage currents.

august 15, 2010

I går; Landmark; filmpremiere.

Vellykket, stemningsfullt, jeg drakk små slurker hvitvin til slow-motion-bevegelser på prosjektoren og tok frem kameraet etterpå for å dokumentere litt i low key med høy ISO og lang lukkertid. Alt som skal til for å mislykkes totalt. Men så hender det at det blir okei likevel.

Landmark and the film premiere last night. It was beautiful, no doubt about that. Afterwards I took a few low key photos using high ISO and slow shutter speed, all the things that can totally ruin a picture. Or maybe just make it

16 kommentar to “longer shutter speeds lead to increased salt-and-pepper noise due to photodiode leakage currents.”

  1. ooh, jeg likte discokulebildet! dritkult:D

  2. Victoria said

    Kule bilder! Likte spesielt det siste med diskokula :)

  3. K g said

    Veldig fine bilder :)

  4. Caroline said

    Veldig interessant effekt på noen av bildene! Skal jeg definitivt prøve meg litt mer frem på når det gjelder mitt eget speilrefleks! :)

  5. tanja said

    altså, jeg nekter å tro at du kan feile når det gjelder foto. når det gjelder bilder, er det du som er den flinkeste bloggeren av dem alle! :-)

  6. Cecilie said

    Nydelige bilder . Jeg gleder meg til å utforske mitt nye speilreflekskamera med alle dets funksjoner, jeg må på et fotokurs – det er avklart! =)

  7. Hvilket kamera har du brukt her? hasselblad?

Legg igjen en kommentar

