the most common use for sheer fabric is in making of curtains, which allows for sunlight to pass through during daylight.

august 18, 2010

Wearing; sheer top from Vero Moda, black skirt from H&M.

10 kommentar to “the most common use for sheer fabric is in making of curtains, which allows for sunlight to pass through during daylight.”

  1. stine said

    Nydelig øyesminke. Har ikke lagt så godt merke til sminka di før, men spesielt på bilde nummer to lyste det gjennom. Du er utrolig vakker.

  2. Martine said

    Du er så pen! Bloggen din er en av mine favoritter, har vært det lenge nå. Keep up the good work :)

  3. Pernille said

    Jeg blir stunned hver gang jeg ser et bilde av deg. Nydelig!

    Men hei, hvordan får du så hvitt hår? Når jeg bruker lilla shampo ender håret mitt opp med å bli gult med lilla flekker, ææh.

    • Tusen takk Pernille!
      Jeg har bleket håret til det har blitt lyselysegult og deretter brukt lillashampoo. Kan anbefale Matrix sin! Om du sliter med at det blir ujevnt ville jeg brukt en pensel, slik som man farger håret med, og påført på de guleste områdene og ikke hele håret da det som allerede er hvitt vil trekke til seg farge og bli lilla. Håper det kan hjelpe :)

  4. tanja said

    utrolig fin genser, den kledde du :)

  5. Misunner deg virkelig!! Du er så nydelig og tynn. Nå høres jeg vel ut som en liten drittunge :p Om du ikke har noen problemer med mat eller noe, så er det utrolig at du greier å holde deg så tynn.

Legg igjen en kommentar

