basic flash lighting produces a hard, frontal light unless modified in some way.

august 22, 2010

Om fire dager begynner fadderuken og i går samlet alle faddere seg for å hilse på hverandre og skåle litt før alt begynner. Men først, først kom Mariann tuslende med en pizza under armen og øl i vesken, vi snakket om sommeren som har vært og høsten som er foran oss.

Og så la jeg fra meg kameraet, vi tok på oss skoene og gikk for å møte alle andre faddere. Jeg har sommerfugler i magen, det er fire dager til mitt andre og siste år på fotolinjen begynner, det er fire dager til jeg ikke skal hvile på ti måneder.

My friend Mariann came over yesterday and later on we met up with some of our class mates. I’m starting to get a little bit nervous, school is starting up again in four days and it’s going to be a busy year for sure.

3 kommentar to “basic flash lighting produces a hard, frontal light unless modified in some way.”

  1. Anonym said

    Høres kjekt ut! Utrolig kult lys på bildene ar det også.
    Har dere ikke ikke ferie på disse 10 månedene? (høst/jul/vinter)

  2. naaaajs, men hva skal du begynne?

Legg igjen en kommentar

