photoblogging gained momentum in the early 2000s.

august 23, 2010

Det er søndag kveld, kanskje aller mest mandag siden klokken er kvart over to og jeg burde ha inntatt søvnen for tre timer siden, jeg har sett film, jeg har spist marshmallow og sure bringebær til jeg ble kvalm, jeg har latt mandag være mandag og forsøkt å få søndagen til å vare så lenge som mulig. Mission accomplished.

Også ble jeg så glad når jeg så Femelle nevnte min blogg som en av fem gode fotoblogger, bare les her. Hyggelig, sant? Og nettopp fordi det er søndag og fordi Femelle skrev som Femelle skrev så er det akkurat passe å poste et foto som ikke bare er halvveis, ikke bare tatt for dokumentasjonens del..

..tralala. På tide å si god natt, til å akseptere at søndager varer ikke for alltid, vi sees alltids i morgen.

This has been a Sunday like every other Sunday; too much candy and staying up way too late. I’m about to go to sleep, but I just had to post a more decent photo rather than half-bad snapshots after finding out that Femelle wrote about my blog in their article about photoblogs. Thanks Femelle!

9 kommentar to “photoblogging gained momentum in the early 2000s.”

  1. Gratulerer med fin omtale i Femelle! :) Veldig fortjent!

  2. grattis ;) du tar jo veldig flotte bilder da! det skal være sagt!

  3. Martine said

    Hørtes herlig ut, jeg elsker å ha muligheten til å ta en ekstra søndag! :D

    Og det er veldig fortjent med omtalen du fikk! :D

  4. yup, gratulerer! vel fortjent;)
    fint innlegg:D

  5. Ingrid said

    Gratulerer!:D Det var velfortjent! Fortsett som du gjør, Mira:)

  6. Drea said

    Det var velfortjent omtale! :D Jeg var også med, fnis. :) Hihi! Sånt er gøy!

Legg igjen en kommentar

