the earliest claimed usage of okay is a 1790 court record from sumner county, tennessee.

august 24, 2010

Sommerfugler i magen? Check.
Roser i kinnene? Check.
Et småskjelvende hjerte? Check.

Faddermøte, e-poster, kan vi vise bildene dine på storskjerm under gallakvelden?, mange spørsmål, noen svar, jeg har laget en DIY-snoot til blitsen, gaffateip, papp, en bit av en softboks. I morgen begynner fadderuken, jeg skal være fadder, jeg skal være fotograf, vi skal møte alle de nye studentene, de store øynene som ikke vet hva de begir seg ut på, jeg forsøker å fortelle meg selv at det er nå det gjelder. For det er det. Et år på fotolinjen er forbi, bare et står igjen, jeg har så mye igjen jeg vil lære, så mange flere ting jeg vil kunne. Innimellom kunne jeg ønske jeg kunne være en av de nye i morgen, fortsatt ha muligheten til å feile, fortsatt ha alle sjansene foran meg, være ny rotete kaos og ikke helt der enda. Men så er det kanskje bare på tide å være voksen, innse at man kan mer enn man tror, vite at man har det i seg, erfaringene ligger der, de har ikke løst seg opp i løpet av sommeren, forsvunnet ut i intet, jeg kan og jeg vil og det skal gå helt okei. Helt okei.

I’ve reached the point where my hands are shaking a bit and my heart feels like it’s blushing. Tomorrow everything starts, the last year of studying photography, I have to embrace it and get as much as I can out of it, and maybe that’s what’s making me nervous. In addition to being the photographer the first five days of school of course.. capturing all the new students and old students while they get to know each other over a few glasses of beer. Maybe it’s just time to realise that I can do this, I don’t need to want to be the new girl that still has the opportunity to fail, cause I can do this, I want to and I will be able to. It will be okay.

3 kommentar to “the earliest claimed usage of okay is a 1790 court record from sumner county, tennessee.”

  1. Ingrid said

    Så spennende da:) det kommer til å gå kjempebra!

  2. Anine said

    Du er ufattelig dyktig.

  3. Linn said

    :) Sett igjennom litt av bloggen din, og syns den er fortryllende vakker og fin ;) <3

Legg igjen en kommentar

