color derives from the spectrum of light interacting in the eye with the spectral sensitivities of the light receptors.

august 26, 2010

Trenger jeg å si at fadderuken er helt fantastisk?

Needless to say that I’m having a great time?

6 kommentar to “color derives from the spectrum of light interacting in the eye with the spectral sensitivities of the light receptors.”

  1. Mariann said

    Du er så heldig som er midt i det, og som fadder!
    Fadderuken min (som fadderbarn) er nettopp ferdig, og jeg skulle ønske den varte mye, mye lenger!

  2. siwlie said

    Nyt tiden.

  3. Drea said

    Det ser gøy ut, og jeg føler jeg går glipp av noe. Sukk. :)

  4. Anna said

    man blir på så jäkla bra humör av dina bilder!

  5. sandra said

    Hvordan får du noe til å bli blurry mens noe blir skarpt?

  6. Lady Netta said

    Det så kjempegøy ut :D

Legg igjen en kommentar

