it has been suggested that females prefer pink because of a preference for reddish things like ripe fruits and healthy faces.

august 30, 2010

Å være fotograf under fadderuken er hardere enn man tror. Jeg begynte å komme meg igjen, men nå kjenner jeg at kroppen er tung, halsen er vond og hodet banker. Men så var det såpass fantastisk at det ikke gjør noe at man bli småsyk og supersliten i etterkant.

Vi vant beste faddergruppe, vi var oppe altfor lenge, vi spiste hamburger midt på natten, vi slet ut de stakkars kroppene våre på dansegulvet.

Lenge leve Gruppe 10, jeg er litt småtrist for at hverdagen innhentet oss så fort, samtidig som jeg ikke kan vente til å fortsette med skolen, fotograferingen, alt.

I’m way too tired from the past five days, partying and being a photographer at the same time is hard. We had so much fun, staying up way too late, dancing like crazy and eating hamburgers at 4 am. Love it!

9 kommentar to “it has been suggested that females prefer pink because of a preference for reddish things like ripe fruits and healthy faces.”

  1. Martine said

    Hørtes fantastisk ut! Fadderuke er gøy :D Så bra stemningsbilder du har tatt!

  2. Pernille said

    Gruppe 10!! :D
    Digger hunden din forresten.. og bilder som passer stemningen perfekt :)

  3. Tonje said

    Det var nok meget fortjent tenker jeg!

  4. Linn said

    Oi, tenk å ha proffe bilder fra fadderuka, da. Utrolig fine!

  5. jeg vil også være student XD

  6. Cecilie said

    hehe monstervalpen ser litt skeptisk ut med fadder-tee ;) <3

  7. Toyni Michaelsen said

    slitsom, men sikkert veldig gøy også ja ! ;) fine bilder!

  8. Marianne said

    hehe når jeg ser bildene dine savner jeg min egen studietid :) Går du på kreativ fagskole? Jeg gikk der når det het MI, fantatisk lærerik og morsom tid!

  9. Milla said

    fantastiske bilder!

Legg igjen en kommentar

