chili con carne was traditionally made from chili peppers, garlic, onions, and cumin, along with chopped beef.

september 3, 2010

(Endelig tilbake. Ting går opp og ned og hit og dit innimellom, men her er jeg igjen)

Siden sist har jeg vært på Førde! Oddleiv Apneseth har fotografert en landbruksskole og vi fikk æren av å være assistenter, jeg fikk æren av å dokumentere alt med kameraet mitt. Vi er heldige!

Det var tre og en halv time i bilen, det var hyttetur og chili con carne, det var kumøkk i skoene og ganske, veldig bra alt sammen.

Og sauer! Sauer!

Og fine kuer.

Nå er jeg tilbake til hverdagen, etter fadderuke og hyttetur, tilbake til alt som ikke er morsomt og alt som er ganske morsomt likevel.

(I’m back, I have my ups and downs as everyone else, but now I’m back, promise) Since last time I posted anything I’ve been watching Oddleiv Apneseth in action! It was so much fun and we were allowed to help him while I was taking photos of the whole process. Now it’s back to reality I guess.

5 kommentar to “chili con carne was traditionally made from chili peppers, garlic, onions, and cumin, along with chopped beef.”

  1. Thea said

    Du er så søt! Jeg gleder meg såå mye til å se bilder fra det nye skoleåret ditt nå :)

  2. Anonym said

    Kuer i flertall heter kyr ;)

  3. Jeanett said

    Utrolig fine bilder, liker måten du har fanget «in the moment» på, på en måte.. ehe:p

    Så heter det I Førde :)
    (Bare for å være vanskelig og ekkel.. )

Legg igjen en kommentar

