wine aroma comes from volatile compounds in the wine that are released into the air.

september 3, 2010

Jeg har alle intensjoner om å gjøre dette til min fredag etter opp og ned og hit og dit-uken min, hvitvin og rosa marshmallow, myk seng og litt for trist film.

Forresten, vi har en liten konkurranse mellom de store byene om hvem som tok fadderukens beste foto! Det hadde selvsagt hjulpet masse med en stemme via å trykke «Like» på et av mine fotografier, bare kikk her, konkurransen avsluttes mandag morgen!

By the way, I’m trying to win the best snapshots at NKF’s site at Facebook, click Like on one of my pictures and you have voted!

7 kommentar to “wine aroma comes from volatile compounds in the wine that are released into the air.”

  1. Dennis said

    det første bilde er utrolig fint :)

  2. Martine said

    Tenkte jeg skulle stemme! Men når det ikke om man ikke er medlem i gruppen?

  3. Anonym said

    Flotte bilder. Foto virker som et veldig tidskrevende studie. Dette er en av mine bekymringer når det gjelder skole etter videregående. Har du mye tid til venner og familie?

    • Det er absolutt et tidskrevende studie, men det handler mye om egeninnsats og hvor mye du legger i det. Jeg ønsker å få mest mulig ut av utdanningen og føler til tider jeg har veldig lite tid til alt annet som jeg skulle hatt tid til, mens andre har en helt annen hverdag til tross for at de går på samme studie. Om foto er det du vil syns jeg ikke at dette her skal bekymre deg! :)

Legg igjen en kommentar

