busy; doing a great deal; having a lot of things to do in the space of time given.

september 5, 2010

Presseworkshop i dag også, inspirert i dag også.

Jess.

Det har visst blitt søndag kveld igjen (hvor ble uken av?), jeg ser nyheter og svarer på e-post, jeg har ikke lenger helg og fritid og alt sånt men det gjør ingenting å være busybusy akkurat nå, i morgen blir det studiofotografiering og jeg gleder meg.

A few of the bad snapshots taken today (can’t post the better ones because.. well, can’t post strangers on my blog I guess), it’s Sunday yet again and I’m preparing for a photo shoot in the studio tomorrow. Can’t say I don’t enjoy being this busy.

2 kommentar to “busy; doing a great deal; having a lot of things to do in the space of time given.”

  1. Eirin said

    du er så utrolig flink til å ta bilder! Elsker det du gjør.
    Bilde nummer to hadde jeg mer enn gjerne hatt på veggen!

  2. Martine said

    jeg elsket også bilde nummer 2! Stilig!

Legg igjen en kommentar

