the use of marshmallow to make a candy dates back to ancient egypt.

september 7, 2010

Current craving – ja, marshmallowfluff. Åh. (Forresten, det er sol i Bergen! I Bergen! Og jeg har vært i parken! Smil.)

Current craving, oh my. The sun is shining today and I’ve been enjoying the great weather, after all it’s just rain and snow ahead of us.

7 kommentar to “the use of marshmallow to make a candy dates back to ancient egypt.”

  1. Oda said

    Aner ikke hva det er, men FY; det så godt ut!

  2. Mariann said

    Sol i Bergen, og jeg er syk, og orker ikke å være ute. Typisk.

    Marshmallow fluff? Er det som flytende marshmallows?

  3. marianne said

    Det er så digg å brukke marshmallow fluff i kaker.
    Det er ikke flytende men mykkere og luftigere enn vanlige marshmallow

  4. Ida said

    Det der var godt helt til jeg lukta på det… ehehe.

  5. Lena said

    åh, det kunne jeg godt tenke meg å bruke i toppingen på cup cakes, men har tenkt at det sikkert ikke finnes i Bergen by. Lyst å dele hvor du har fått tak i det? ^^ Lover å ikke kjøpe hele beholdningen altså. Hehe

  6. Martine said

    er det det samme som guff, som de har på is i danmark? :D

  7. marianne said

    Eg vet at de har det på Ica i Åsane, kjøpte det der for noen uker siden :)

Legg igjen en kommentar

