ut på byen i bergen i helgen?

september 8, 2010

Skal du ut i Bergen til helgen, eventuelt kjenner noen som skal ut på byen førstkommende helg?

Jeg jobber med en reiserepotasje i skolesammenheng hvor jeg skal følge en liten gruppe som skal ut i Bergen og som kunne tenke seg å ha meg med på lasset. Resultatet skal bli en bildeserie på 15 bilder hvor jeg følger alt fra forberedelsene på vorspiel til de stenger dørene på utestedene. Interessert? Send meg en mail på mira.h.jakobsen@gmail.com!

2 kommentar to “ut på byen i bergen i helgen?”

  1. sanne said

    Heia:)
    Silje nevnte at du trengte noen å dra på byen med for å ta bilder til en oppgave? :)
    Vi skal kanskje ut, så om du vil kan du være med oss.
    send meg en sms på: 95447212

Legg igjen en kommentar

