august.

september 9, 2010

August sa vi hadet til for åtte dager siden, siste sommermåned, trettien sommerdager.

August var tiden for å bli ny, male leiligheten, våkne opp.

I begynnelsen av måneden kom lillesøster på besøk..

..vi hadde det veldig fint, slik som vi alltid har det.

Jeg fikk sett mer av mine venner.

I august var jeg kledd cirka slik.

Og spiste cirka slik.

Jeg deltok på filmpremiere.

Fikk ti rosa roser.

Slutten av måneden kom slik slutten av måneder gjør, denne gangen med skolestart.

Og fadderuke.

Som var fantastisk.

Rett og slett.

Og august vinket farvel, jeg håper september blir minst like bra.

August looked like this; little sister stayed here for a while, I made some changes in my life, I wore high heels and knits, I ate a lot of salad, ten pink roses became mine and in the end of the month school started again (which started off with some of the best days in a long while).

Én kommentar to “august.”

  1. Drea said

    Elsker bildene dine, Mira. Du er talentfull! :)

Legg igjen en kommentar

