ut i bergen på fredag?

september 14, 2010

På lørdag fulgte jeg en superduperherlig gjeng fra de første kom inn døren på vors til de siste spiste nattmat og tok taxi hjem fra byen, jeg jobber med et skoleprosjekt om uteliv i Bergen og om du og din gjeng skal ut førstkommende fredag og kunne tenke dere å la meg ta bilder av det hele og intervjue dere, ta kontakt på mira.h.jakobsen@gmail.com!

Én kommentar to “ut i bergen på fredag?”

  1. […] jeg minner om dette innlegget, deadline nærmer seg og om du og din gjeng kunne tenke dere å ha med meg på lasset på byen i […]

Legg igjen en kommentar

