unfiltered bowl-shaped aquaria are now widely regarded as unsuitable for most fish.

september 15, 2010

Fordi jeg var på Akvariet i går. Noe må man gjøre når himmelen skal ta igjen for noen uker med sommervær. (Og jeg følte meg nesten som et barn igjen, jeg sto tross alt og lo for meg selv da selene danset og hilste med labben)

From the Aquarium yesterday.

3 kommentar to “unfiltered bowl-shaped aquaria are now widely regarded as unsuitable for most fish.”

  1. Andrea said

    Stilige bilder! :-)

  2. Henriette said

    Ser ut som selen holder på å falle oppi et tomt basseng :S

  3. Martine said

    Så stilige bilder! Hihi, jeg også elsker slike plasser – storkoste meg i reptilparken i oslo! :D Kunne ønske vi hadde akvarium her!

Legg igjen en kommentar

