a deadline is a narrow field of time, or particular point in time.

september 16, 2010

Det er iskaldt i leiligheten og monstervalpen har blitt til en liten myk klump som trenger kjærlighet og nærhet hele tiden, hun graver ansiktet inn i halsen min gjennom hele natten, sukker tungt om jeg flytter litt på meg. Fint å sovne til, fint å våkne til.

Forresten, jeg minner om dette innlegget, deadline nærmer seg og om du og din gjeng kunne tenke dere å ha med meg på lasset på byen i Bergen så ville jeg satt veldig pris på det!

The apartment is ice cold and the monster puppy is showing her needy side by lying as close as she can all night long. The best thing to wake up to these days.

8 kommentar to “a deadline is a narrow field of time, or particular point in time.”

  1. Mariann said

    Høres gøy ut, og skulle gjerne stilt opp, men vet ikke om jeg skal ut i helgen.

  2. Monica said

    Så fint bilde av monstervalpen!

  3. Silje said

    Så vakkert du skriver om hunden :)

  4. Birgitte said

    Du og monstervalpen ligner! Langt hvitt hår/pels. Og skinnende øyne og lyser opp hele ansiktet. Sier det bare, ment 2 be!

Legg igjen en kommentar

