there are no cases of elevators simply free-falling and killing the passengers inside.

september 18, 2010

Det regner mer enn i går.
Naboen spiller listepop så det dunker i veggene.
Monstervalpen ligger på rygg under dynen.
Jeg har fått sovet ut.
Hadde en drøm om å være i en ødelagt heis.

Det er kaldt på føttene.
Litt varmere inni den store hettegenseren.
Det er lørdagsmorgen, snart skal jeg koke kaffe, åpne rullgardinen.

It’s raining more than yesterday, the monster puppy is still sleeping in my bed, I had a dream about being trapped in a broken elevator, my feet are cold, it’s Saturday morning, I’m about to make coffee and let some daylight into the room.

12 kommentar to “there are no cases of elevators simply free-falling and killing the passengers inside.”

  1. Ha en flott lørdag, med monstervalpen. :)

  2. Nøve said

    omg, det er akkurat det jeg er redd for skal skje når jeg tar heisen! Ikke at den skal stoppe – men at den skal falle.

  3. Tonje said

    Imponerende bra bilde fra Hulen. Mine forsøk sist jeg var der var overhodet ikke noe og skryte av. Regnet øser virkelig ned i dag ja, men jeg nyter morningen sammen med en god kopp te :-)

  4. Astrid said

    Jeg elsker bloggen! men jeg har et lite spørsmål, hvor har du kjøpt den überfine trenchcoaten din? den er bare nydelig!!!

  5. Stylenerd said

    Du har en så fin blogg at det nesten ikke finnes ord, og da er det seriøst altså. Jeg er en fast følger, du ligger oppe i toolbaren min, og venter på at jeg skal klikke der. Og det gjør jeg ofte. Noen dager ganske forferdelig ofte.

    :)

  6. calleclown said

    Hey.
    Jeg kom over bloggen din ved en tillfeldighet, men den gir absulutt mersmak.
    Digger oppsettet, det er ikke blogging, det er kunst ;)

Legg igjen en kommentar

