stereoscopy, a technique used to obtain pseudo-3D images, in which a cross-eyed viewing is required.

september 22, 2010

Ai ai.
I går satt jeg i et klasserom fra halv ti til halv åtte.
I dag har jeg vært foran skjermen fra åtte til .. fortsatt.
Jeg ser snart dobbelt.

For i morgen er det presentasjon i pressefotografering.

Jeg har jobbet med konsertlivet i Bergen, fotografert på Hulen og Kvarteret.

Hatt det morsomt, vært frustrert, all that jazz.

Jeg er klar for presentasjon. Nei, egentlig ikke, bildemessig, men klar for å presentere, få tilbakemelding, svelge det, begynne på nytt på et nytt tema. Wish me luck?

I’ve spent so many hours at school infront of the screen the past days that I’m about to go cross-eyed. My presentation of my project in photo journalism is tomorrow and I’m ready, not at all happy about all my pictures, but I’m ready to get it over with and start over again. Wish me luck?

9 kommentar to “stereoscopy, a technique used to obtain pseudo-3D images, in which a cross-eyed viewing is required.”

  1. Wow. For noen fantastiske bilder.

  2. Anne M said

    Du er så fantastisk flink! :)

  3. Anny said

    Gaaah! Du er mitt foto idol!

  4. Silje said

    Dritkule bilder fulle av stemning :)
    Lykke til

  5. Tusen takk alle sammen! :)

  6. Sandra said

    du er fantastisk flink! lykke til :)

  7. Eirin said

    Gud så fint bilde nummer to var!

  8. Drea said

    Heeeerlige bilder. Digger dem! Stemning. :)

Legg igjen en kommentar

