weight training uses a variety of specialized equipment to target specific muscle groups and types of movement.

september 27, 2010

En dag for god samvittighet.
Fordi man har tatt med valpen til parken.
Stekt opp grønnsaker for morgendagen.

Lært seg å rette opp linjer i Photoshop.
Trent med vekter på stuegulvet.

Tatt oppvasken, satt på maskinen.
Drukket vann i stedet for lightbrus.
Satt opp budsjett, betalt regninger.
Har du god samvittighet i dag?

Today is a day to feel good about yourself. Cause you walked the dog to the park, made dinner for tomorrow, learned a trick or two in Photoshop, exercised, had water instead of diet Coke, payed the bills.. do you feel good about yourself today?

2 kommentar to “weight training uses a variety of specialized equipment to target specific muscle groups and types of movement.”

  1. Miriam said

    ja, var oppe tidlig, lenge på skolen, så et møte for et fotooppdragg jeg har fått, deretter en rask middag og spanskkurs. belønnet meg selv med en episode av sex og singelliv med gulrotkake til!

  2. Nøve said

    Ja! Jeg har god samvittighet fordi jeg endelig er ferdig med en veldig slitsom og stressende søknadsprosess, så jeg kjøpte meg en stor pose med smågodt. :D

Legg igjen en kommentar

