archaeological evidence suggests that varieties of pancakes are probably the earliest and most widespread types of cereal food eaten in prehistoric societies.

oktober 9, 2010

Den første timen en lørdag morgen forsvinner, håret er festet i en strikk for å ikke floke, det lukter pannekaker fra kjøkkenet,

jeg leser om hva jeg har gått glipp av mens jeg har hatt øynene lukket, fredsprisvinneren sin kone er forsvunnet,

valpen i sengen sukker og vrir seg, jeg har blomster på mitt nyinnkjøpte dynetrekk,

jeg har blomster på mitt nyinnkjøpte skjerf, det er lørdag og den første timen har forsvunnet,

vi skal spise pannekaker så fort vi setter føttene på kjøkkengulvet, vi er lillesøster og Karl og jeg.

A Saturday morning in not so many words, we’re about to have pancakes and there’s flowers on my scarf.

11 kommentar to “archaeological evidence suggests that varieties of pancakes are probably the earliest and most widespread types of cereal food eaten in prehistoric societies.”

  1. Mariann said

    Pannekaker hørtes godt ut, men godt selskap er det viktigste. Ha en fin lørdag!

  2. Oda said

    Det hørtes veldig, veldig hyggelig ut. Litt annet her i stova, jeg og venninna mi stresser som søren for å dra ut på byen :P

  3. Elise said

    Mira, bildene dine er fantastiske!
    Jeg lurer på hvilke objektiver bruker du mest?

    • Tusen takk! Jeg bruker mest Canon EF 24-70mm f/2.8 L, men det hender jeg bruker min Canon EF 50mm f/1.8 om jeg ikke kan ta med meg like tungt utstyr. Her har jeg brukt 50mm-eren :)

  4. nydelige bilder! så flink du er!

  5. J. said

    Ser du har et hakk i macen. Den type skade blir fikset gratis av eplehuset. Det samme skjedde med min mac, to ganger. :)

    – Johanna

  6. Maria said

    Love the pictures. So pretty.

Legg igjen en kommentar

