following publication of a heaviest cat record, many cat owners overfed their pets beyond the bounds of what was healthy, so guinness world records like these were removed.

oktober 13, 2010

Og da var NKF-dagen ferdig, maleriet var komplett fem timer før beregnet tid og det var såpass mange innom med føttene sine i løpet av dagen at jeg mistet tellingen.

Min dag altså, sånn stort sett.
Nå er jeg gjesp trøtt øynene glir igjen og jeg skal krype opp i sengen, varme meg på kjærlighet og valpemage, spise en eller to eller tre jordbærhodeskaller.

Some more pictures from today, it was an success and the painting was finished five hours before deadline. Now I’m too tired to sit up straight anymore and I’m about to put myself in bed with my tiny fur ball and a .. few pieces of candy. See you again tomorrow.

5 kommentar to “following publication of a heaviest cat record, many cat owners overfed their pets beyond the bounds of what was healthy, so guinness world records like these were removed.”

  1. Henriette said

    Kan vi ikke få se hele bildet? :)

  2. Kristin said

    Oh, ei venninne av meg var med på det der! Hun hadde visstnok oransje maling på foten :)

  3. Jeg likte bloggen din skikkelig godt. Du redda kvelden min på jobb. :)

  4. Marianne said

    hehe, ser koselig ut :) og digger paljettjakken til hun ene jenten!

Legg igjen en kommentar

