the guinness book of records is the world’s most sold copyrighted book.

oktober 13, 2010

Det males og tråkkes på Festplassen i Bergen i dag, jeg har en bitteliten pause før jeg skal tilbake og fotografere flere Bergens-boere med grisete føtter. Se innlegget på NKF-bloggen her!

We’re about to make a Guinness World Record in Bergen, the world’s largest painting made by footprints. Come join us!

3 kommentar to “the guinness book of records is the world’s most sold copyrighted book.”

  1. Phjortis said

    Så gøy! Det er noe spesielt med fotspor. Spor. :)

  2. Catharina said

    Men, åh! Jeg var jo der! Eller, det vil si, jeg gikk forbi. Men så ikke at du sto der. Søren også! Om jeg hadde sett deg hadde jeg kommet fram og hilst på deg. Det får bli en annen gang, da. :-)

Legg igjen en kommentar

