genealogy is a field which aims to trace family lineages through history.

oktober 24, 2010

Hotelloppgaven vår er over, jeg er ferdig med å fotografere hotellrom og hotellfasade og hotellresepsjoner.. for nå.

Jeg tok meg en liten pause. Dro til Ålesund. Til Karl sin familie. Til snø og sove med en hund som er fire ganger så stor som min egen. Til peis i stua og fårikål. Fin pause, fin pause.

I’m done taking pictures of hotels.. for now. Had fun while it lasted! I had a little break, I’m in Ålesund, sharing the bed with a dog four times larger than my own. A few days spent with Karl’s family before it’s back to school again.

3 kommentar to “genealogy is a field which aims to trace family lineages through history.”

  1. Henriette said

    Dro du alene?

  2. jorunn87 said

    Høres deilig ut med en liten pause.. Jeg skal ha min neste helg, da retter jeg nesen mot Bergen by!

Legg igjen en kommentar

