on an aircraft with a pilot and copilot, or instructor and trainee, the aircraft is made capable of control without the crew changing seats.

oktober 27, 2010

Jeg må ha verdens beste blogglesere! Jeg spurte etter modeller og tror mailboksen min kommer til å være tom for alltid, men nei, den fylte seg superfort opp med koselige mail! Åh! Jeg har funnet modeller til akkurat det prosjektet jeg har nå, men etter det følger det et til og et til og et til… og jeg trenger stort sett alltid modeller. Forhåpentligvis vil noen av dere som sendte mail være tilgjengelig da også. Ai ai, gøy og takk!

Så.. jeg har jo vært på pausetur, besøkt familie, spist gelé og sovet lenge, sånn cirka alt jeg trengte. Og for å komme meg dit tok jeg fly. FLY.

Jeg tar ikke fly så ofte jeg. Flyskrekk og slikt, men jeg vurderer å legge den til side etter å ha opplevd hvor fint det er å sitte i skyene i tjuefem minutter med kaffe i hånden og bladet i fanget fremfor fjorten timer i en bitteliten lugar svaiende fra side til side.

Jeg overlevde tross alt. Har beina på Bergens-jord og alt. Ingen krise. Yey?

Thank you so much for all the e-mails! I must have the best blog readers in the world! I hope I will be able to get many of you infront of the lense in the months to come. And yes, I’ve spent an hour total on a plane the past week, I didn’t fall down and I might be able to replace my fear of flying with a bit of excitement for not spending fourteen hours on a boat.

7 kommentar to “on an aircraft with a pilot and copilot, or instructor and trainee, the aircraft is made capable of control without the crew changing seats.”

  1. Renie said

    utrolig fine bilder:)

  2. Taran . said

    kjenner til flyskrekken, ja! fiiiine bilder.

  3. Oda said

    Yay! Har flyskrekk selv så jeg ser den. Fine bilder ^^

  4. Oda said

    Haha, lol, nå klarte jeg å kommentere akkuratt det samme som personen før meg. Jaja :P

  5. Hilde said

    Fly er fint, det. Det går så mye fortere enn alt annet. Og så blir man ikke så reisesjuk heller, som jeg blir av alt annet.. bildene dine er som alltid flotte! :)

Legg igjen en kommentar

