the emphasis of fashion photography is on the clothes or accessories, not the model.

november 2, 2010

Jeg har sommerfugler i magen, i morgen skal hele min moteserie fotograferes, jeg har to supre modeller, to supre assistenter, en super stylist, jeg gleder meg og gruer meg, hopper opp og ned inni meg, har pakket en koffert og en sekk og to bager med alt jeg trenger, leid bil og lånt klær, jeg er klar og ikke klar, småforvirret og rolig helt innerst, ønsk meg lykke til!

Tomorrow is when it’s all happening, I have one loooong fashion photo shoot, two wonderful models and three wonderful people helping me, I have butterflies in my tummy and please, wish me good luck!

5 kommentar to “the emphasis of fashion photography is on the clothes or accessories, not the model.”

  1. bente said

    Dette går bra! Lykke til :)

  2. eileen said

    good luck :)
    i’ve got a question; could you write more sentences in english?
    awesome blog <3

  3. Monajenten said

    Lykke til! Det kommer til å gå kjempebra, du er råflink!

  4. Ingrid said

    Åj, har du designet klær?

  5. elinhelene said

    Lykke til! :D

Legg igjen en kommentar

