mathematically, chaos refers to a very specific kind of unpredictability.

november 9, 2010

 

4 kommentar to “mathematically, chaos refers to a very specific kind of unpredictability.”

  1. Marit said

    De skoene får meg til å sikle litt hver eneste gang jeg ser dem!

  2. randi said

    Elsker stemningen du fanger i bildene dine!

  3. Monajenten said

    Nydelige bilder og LEKRE sko!!!

  4. Anonym said

    Jeg går forbi vinduet ditt med skoene i nesten hver dag, har ofte vurdert om det er mulig å stjele dem ;) Ønsker meg i alle fall et par.
    Fin blogg du har!

    … dette virket litt stalker-aktig, men jeg bor like rundt hjørnet, handler på Rema´n, og har sett deg gå inn og ut av huset, så jeg regner med det er dine sko jeg ser :D

Legg igjen en kommentar

