to take inspiration from others’ designs contributes to the fashion industry’s ability to establish clothing trends.

november 11, 2010

To uker med frustrasjon og kaos og et intenst ønske om å gjøre en god moteoppgave.. og jeg er ferdig. Presentasjon i går. Gikk bra, overrasket, småskjelven, ferdig.

Jeg feiret med taco, lagde min egen lille dans, låste meg ute, surret litt mer, spiste rød og svarte hodeskaller til jeg sovnet feil vei i sengen til NRK nett-tv (ingen tv lenger, buuhh). God dag.

Yesterday I finished my fashion project after two weeks of work. Finally! I had a little dance with my taco meal to celebrate.

17 kommentar to “to take inspiration from others’ designs contributes to the fashion industry’s ability to establish clothing trends.”

  1. Thea said

    Åh, du er så FANTASTISK flink! Jeg blir like imponert hver gang jeg ser nye bilder du har tatt! Skjønner at du blir nervøs for presentasjoner, men det går jo bra hver gang for deg :) hehe

  2. Hilde said

    Helt nydelige bilder! Og litt sliten-men-glad-tacodans? :)

  3. Pernille said

    Åh herreminhatt så fine bilder!! :)
    Hadde vært gøy å stå modell for deg en gang.

  4. ser helt fantastisk ut! :)

  5. Helene said

    Kjempe nydelige bilder! Jeg holder selv på å lære meg alt dette, går 1. året på media og kommunikasjon, så du blir nok stor inspirasjon for meg!

  6. Phjortis said

    Fantastisk flotte bilder! Skjønner godt at du tok en liten dans og belønnet deg selv med taco, det fortjente du! :)

  7. Monajenten said

    Herregud du er så flink! Det øverste bildet var bare helt fantastisk vakkert. Flinke flinke deg. Du må si i fra om du trenger meg;-)

  8. Stine said

    Absolutt nydelig. Jeg håper vi får se bildene av deg i Lady Gaga-stil snart? Om ikke bare en link? Både du og bildene dine er fantastiske :)

  9. Karen said

    Kjempeflotte bilder! Lys, sminke og alt. Vakkert.

  10. Omana said

    For en vakker modell!

Legg igjen en kommentar

