lady gaga has stated fashion is a source of inspiration for her songwriting and performances.

november 14, 2010

Innimellom er jeg ikke bak kamera, men foran kamera. En søndag for noen uker tilbake var en sånn dag, jeg ble sminket med lilla øyenskygge og fikk på meg klær fra Bik Bok sin Lady Gaga-inspirerte kolleksjon.

Foto: Eli-Therese Lund

Nei, jeg kjenner ikke igjen meg selv jeg heller! Fun times!

From a fashion shoot Eli-Therese Lund had a few weeks ago, can’t recognize myself, but that’s half of the fun.

12 kommentar to “lady gaga has stated fashion is a source of inspiration for her songwriting and performances.”

  1. Lene said

    Wow, så ikke at det var deg i det hele tatt, men sinnsykt kule bilder!! Du var helt utrolig stilig! Har hatt utrolig lyst på den bodyen, men har ikke funnet den noe sted i området…

  2. Helle said

    Wow,is that really you?! Incredible!:)
    Will you post more pictures of this photoshoot?

  3. Digger alt med bildet! Og modellen er jo helt super! ;)

  4. Monajenten said

    Wow, du er fantastisk vakker! Herregud så kult!

  5. Oda said

    Haha, nei så herlig! Syns du burde stå foran kameraet oftere ^^

  6. Julie said

    Utrolig stilig bilde!

  7. Stine said

    Utrolig kult bilde! Vis oss flere, hvis det er :)

  8. Zorian said

    Great Photograph!

  9. Ingrid said

    Kult!! :D

Legg igjen en kommentar

