the first documented trade of gingerbread biscuits dates to the 16th century, where they were sold in monasteries, pharmacies and town square farmers’ markets.

november 20, 2010

Det er visst blitt jul på NKF, les mer her.

Uken har flydd forbi meg, jeg har brukt alle mine dager på skolearbeid, oppvasken har hopet seg opp og jeg måtte gå løs med støvsugeren med en gang jeg kom hjem i går. Det er lørdag og jeg har krøpet inn i lyserosa og myke bukser, jeg skal krølle håret og ta på et siste strøk maskara, ta monstervalpen i bånd og gå tjue minutter nordover, til Karl og hvitvin på boks. En lørdagskveld uten kamera og Photoshop, innimellom er det ganske okei.

I guess Christmas is coming around the corner, to see more click here. It’s Saturday night, I’ve put on comfy clothes, soon I and the monster puppy are headed towards Karl’s house for a few glasses of white wine and a Saturday without Photoshop and a million things to do.

6 kommentar to “the first documented trade of gingerbread biscuits dates to the 16th century, where they were sold in monasteries, pharmacies and town square farmers’ markets.”

  1. Hilde said

    Wow, stilig pepperkakeslott ja! Kos deg på lørdagskvelden. :)

  2. Tonje said

    de buksene høres fantastiske ut, hvor hvor hvor?

  3. Monajenten said

    Kuleste pepperkakehuset:-D

  4. Ingrid said

    Koselig kakeslott:) Digger bildene dine, Mira!

  5. linn pinn said

    kjempestilig pepperkakehus!! :)

Legg igjen en kommentar

