a mental image exists in an individual’s mind: something one remembers or imagines.

november 26, 2010

Jeg gleder meg til jul!

Såpass mye at jeg måtte bla gjennom bilder fra julen for to år siden.

Alle pepperkakene vi stekte.

Alle kakemennene vi pyntet.

Og jeg og Sofie, vi så annerledes ut.

Juletreet..

..valpen som sov seg gjennom julaften med kameraet som hodepute.

I’m starting to look forward to Christmas! I just had to look through a few pictures from two years ago, they bring back such good memories. Both the monster puppy and I have changed a lot, she slept her way through Christmas Eve with my camera under her tiny head..

23 kommentar to “a mental image exists in an individual’s mind: something one remembers or imagines.”

  1. Jeg gleder meg så enormt til jul. Fikk julestemning av bildene dine. Elsker dem!

  2. Anny said

    Hvis de kakemennene er laget på det gamle kjøkkenet til Eline så tror jeg at jeg spiste en av dem… tihi

  3. K said

    åååh, jeg gleder meg såå masse til jul!

  4. elinhelene said

    Hvilken blitz bruker du? :) Anbefaler du den?
    Fine bilder btw :D

  5. Marianne said

    hehe det siste bildet er helt herlig

  6. Dette innlegget er på forsiden av Femelle.no. :)

  7. Så koselig, nå ble jeg i skikkelig julestemning!

  8. AudM said

    Fin du var med brunt hår!!

  9. Maren said

    Nå fikk jeg lyst til å bake pepperkaker og kakemenn. Teller dager til jul!

  10. Eg glede meg kjempe masse te jul!:) hadde det ikkje vert for eksamenstidå hadde desember vert den perfekte måneden:)

  11. Sabine said

    Såå søte kakemenn! Hvordan lagde du så fargerik glasur? skal lage sånne nå snart:)

Legg igjen en kommentar

