the actual dance and accompanying music called polka are generally attributed to a girl, or young woman.

november 28, 2010

Jeg var i studio i går, med stylist og modell jeg ikke hadde hilst på før. Sommerfuglene kom, sommerfuglene gikk igjen, Astrid var så hyggelig og jeg begynner virkelig å bli vant til å jobbe med mennesker jeg ikke kjenner, blir bedre og bedre på å utfordre meg selv. Jeg ville gjøre noe litt annerledes denne gangen, jentete, farger, lek og morro and all that jazz.

Say PINK!

I had a photo shoot again yesterday and did something a little bit different this time; say PINK! Thanks to Astrid and make-up artist Amanda from Face Stockholm.

12 kommentar to “the actual dance and accompanying music called polka are generally attributed to a girl, or young woman.”

  1. Flott bilde! Likte hårstylingen og fargene :)

  2. Flott bilde! Likte stylingen og ikke minst fargene i bildet.. :) Og lyset var veldig bra.

  3. ragnhild said

    wow, stilig bilde! Bakgrunnen gjorde på en måte at bildet ble veldig godtette, men det er vel meningen, siden hun holder en slikkepinne :) likte godt stylingen, også!

  4. Monajenten said

    Herregud så kult! Digger bakgrunnen (fantastisk rosafarge!!) i kontrast til den bare huden. Slikkepinnen er jo bare prikken over i´en! YOU GO GIRL! :-)

  5. Mayvelin said

    Hei Mira! Var så lenge siden jeg hadde kommentert noe nå. Men bare måtte si ifra at jeg titter på bloggen din regelmessig og bildene dine gjør virkelig godt for øynene. Selv om jeg ikke kommenterer så er det alltid en fryd å se dine kunster =)

Legg igjen en kommentar

