monochrome is the capture of only shades of black by the sensor.

desember 2, 2010

Klokken er nullnulltrettiåtte, jeg skulle ha sovet for lenge siden, jeg har presentasjon om sju timer, et søvnlager å fylle, drømmer å drømme, men jeg vil ikke, jeg vil sitte oppe og jobbe, gå gjennom alle bildene som ligger og venter på å åpnes, justeres, lagres. Så jeg sitter her. Drøyer tiden. Bare litt til, litt til.

Julie hadde jeg med meg i studio for noen uker tilbake, rakk knapt noe annet enn å laste bildene inn etterpå, hadde tusen millioner andre ting som sto først i køen, men i kveld har jeg kikket på dem, justert, lagret. Er hun ikke fin vel?

Klokken er nå nullnullførtiseks og jeg vil ikke, men må vel, finne sengen, søvnen, selv om jeg aller helst har lyst til å la være og ordne til en million fotograferinger under de neste fridagene mine før eksamen. Sukk. God natt.

I’m supposed to be in bed by now since it’s only seven hours until my presentation of my recent work, but I can’t seem to get tired enough, I just want to sit here and work with all the photos that’s been lying around while I’ve been busy with school stuff. There’s so many I want to edit right now and I wish I could put together a million photo shoots the next couple of days before my exam. Here’s a few of Julie that I shot a few weeks ago, isn’t she beautiful? Off to bed now. Promise. At least soon.

5 kommentar to “monochrome is the capture of only shades of black by the sensor.”

  1. Ak said

    Likte det første og siste veldig godt!:D
    Det site var rått:)!! Modellen passer perfekt i rollen:)!!

  2. Monajenten said

    Helt nydelig! Elsker det siste bildet, eller elsker i grunnen alle, hehe:-)

  3. Så fine bilder! Kjempe pen jente.

  4. Anna Marita said

    Hvordan lager du slike knapper på toppen? :)

  5. Alexandra said

    Nydelige bilder!! Du er så flink :)

Legg igjen en kommentar

