the popularity of her #1 hit single with every heartbeat, brought her mainstream success worldwide.

desember 4, 2010

Stereogum

Jeg skal se Robyn i mars! Åhh, jeg har sommerfugler i magen og 27 mars skal jeg være i Grieghallen og kikke på tøffeste jenta i verden. Yey!

I’m going to see Robyn in March! Can’t wait!

10 kommentar to “the popularity of her #1 hit single with every heartbeat, brought her mainstream success worldwide.”

  1. cupcakesinwonderland said

    Det blir sikkert en kjempebra opplevelse. Dama er tøffere enn toget.

  2. Tina said

    så henne på øya i sommer, hun er råååå! gled deg :)

  3. Guro said

    Gled deg! Hun er helt fantastisk live. I likhet med Tina over, så jeg henne på Øya i sommer. En helt utrolig artist.

  4. Kamilla K said

    Åh, gøøøøy! :D

  5. Louise said

    just saw her a few weeks ago! you will have an amazing time, i promise <3

  6. Monajenten said

    LYKKE TIL MED MAPPEUKE!!!!! :-)

  7. Marianne said

    Åh, du må bare gleeeeeede deg!!! Jeg så Robyn live i sommer, og for en som har vært fan i 10 år var det STORT! Hun er helt rå live, og jeg skal definitivt på fler konserter<3

  8. siwlie said

    Jeg også vil, men trgekjærestenmin klarte ikke å skaffe billetter i helgen og jeg var ikke i nærheten av internett :(

  9. Malin said

    Det skal jeg og!

Legg igjen en kommentar

