portfolio literally means a case for carrying loose papers.

desember 13, 2010

Eksamen er ferdig, jeg er tilbake!

Den siste uken har jeg levd i en boble, jobbet fra morgen til kveld og innimellom gjennom natten også..

..og til slutt ble jeg ferdig, jeg har godfølelse, heldigvis.

Fra en av ukens fotograferinger.

Hei juleferie! Jeg har savnet deg!

My exam is ove, hey Christmas vacation, I’ve missed you!

 

8 kommentar to “portfolio literally means a case for carrying loose papers.”

  1. Carina said

    Ser veldig bra ut! Ha en fin ferie :D

  2. Marianne said

    Bra jobba, den er sikkert kjempebra :)

  3. Monajenten said

    Gratulerer så mye med innlevert mappe! Nå må du ta deg en velfortjent juleferie! :-)

  4. Ingrid said

    Så bra! Da blir det en velfortjent juleferie!:) Jeg har eksamen på torsdag, gruer meg, men skal bli deilig med ferie!! :D

  5. mmaddiiee said

    ser jo kjempebra ut! litt annerledes kvalitet på mappen din enn min journalistikkmappe….

Legg igjen en kommentar

