recently cakes decorated with fondant have become extremely popular and resulted in several reality based TV shows across the country.

desember 19, 2010

Jeg er hjemme! Hjemme i Lillesand, tante er her fra Oslo, vi pynter kakemenn og pepperkaker.

Lillesøster med Lille My og Mummitrollet.

Til og med Karl blir med.

Tante!

Og min kjære mamma.

Sminkeløse Mira.

Min versjon av SpongeBob!

Hihi.

I’m home! My aunt is visiting us and we’re decorating cookies as we always do close to Christmas. Aren’t they pretty?

12 kommentar to “recently cakes decorated with fondant have become extremely popular and resulted in several reality based TV shows across the country.”

  1. Monajenten said

    Kjempekoselige bilder:-) Jeg og mine to små pyntet også pepperkaker her for noen dager siden, men det var mer «splæsj på med rosa melisglasur og stapp så mye godteri du klarer oppå der igjen» ;-)

    Ha en strålende juleferie, og kos deg med fine og gode pepperkaker:-)

  2. Miriam said

    Lille My-pepperkaken er den fineste jeg har sett! :D

    God jul!

  3. Ingrid said

    Så søte kakemenn!! Koselig med hele familien:) Moren din sin kjole var fin! Det må du si til henne:)

  4. Maria U said

    Jeg visste ikke at du kommer fra Lillesand! god jul:)

  5. Drea said

    Herlige julestemningsbilder! :) Fine, fine mennesker.

  6. Veronica S said

    så GØY! de ble kjempefine da!

Legg igjen en kommentar

