fake fur is any material made of synthetic fibers designed to resemble fur.

desember 22, 2010

Åhh, jeg fryser av meg nesen i Lillesand, vi møtte atten minus i døren i dag og jeg har aller mest lyst på en varm jakke som kan forhindre at nesen min fryser av. Som for eksempel en fuskepels eller en jakke med hette til å dra over alle ullgenserne.

Muligens veldig ute av det blå, men så er det jul og jeg ønsker med tusen ting på en gang fordi.. jeg har lov. Til å ønske meg. Oppfylt eller ei.

På søndag sa jeg til verdens beste mormor at jeg ønsket meg ribbe og surkål, poteter og kokte plommer. Noe hun ordnet i dag. Jeg er heldig. Og superdupermett. På-vei-til-å-rulle-av-sofaen-mett. Men det er verdt det når det er såpass godt. Takk mormor!

Og god natt ;-)

Since it’s Christmas we’re allowed to wish for anything right? Like a fake fur or the cutest jacket from Asos? Well, allowed or not, I wish for a long coat as it’s freezing in Lillesand. It’s painful to walk the dog around the corner of the street. No kidding. My noose is about to fall off. Oh well. Today my grandmother made the best meal I’ve had in ages, I havn’t been this full in months, thank you! And now… good night!

4 kommentar to “fake fur is any material made of synthetic fibers designed to resemble fur.”

  1. Den juksepelsjakka fra Asos har jeg også siklet på, men har måttet slå meg til ro med at den ikke hadde passet inn med noe som helst i klesskapet mitt. Den hadde derimot sett smashing ut på deg!

  2. K said

    Huff, 18 minus høres ikke bra ut! Her er det minus 10, og jeg fryser som f :C

Legg igjen en kommentar

