silk scarves were used by pilots of early aircraft in order to keep oily smoke from the exhaust out of their mouths while flying.

desember 26, 2010

Christmas Eve / smiling / Jones & Jones / eBay

16 kommentar to “silk scarves were used by pilots of early aircraft in order to keep oily smoke from the exhaust out of their mouths while flying.”

  1. Oda said

    Herregud, for et nydelig antrekk! Oioioi.. Jealous.

  2. Mina Maria said

    Helt utrolig nydelig.

  3. Det første bildet var NYDELIG!

  4. Monajenten said

    At det er MULIG å være så pen? Det første bildet er så nydelig at jeg har lyst til å lagre det på pc´en og se på det hver gang jeg trenger inspirasjon. Ikke det at jeg noen gang kan komme opp på ditt nivå, men du er så vakker at du er inspirerende. Jeg håper virkelig du vet selv hvor fin du er Mira!

  5. Malin said

    Litt rar kommentar kanskje, men du må være en av de vakreste jentene jeg noen gang har sett.
    Og antrekket var helt nydelig.

    Ha en fortsatt fin jul:)

  6. Utrolig fin blogg du har!
    -Elsker kjolen du har på :)

  7. Ingrid said

    Nydelig kjole og nydelig jente! Hvor er kjolen fra? Kan man få tak i den nå?

Legg igjen en kommentar

