in spain, gifts are traditionally opened on the morning of january 6.

desember 27, 2010

Julaften gikk for seg slik:

Lillesøster putter på seg sko.

Så forsøkte vi å ta bilde av oss sammen. I speilet. Det gikk ikke helt.

Monstervalpen var nydusjet. Luktet ganske okei.

Jeg var.. glad?

Lillesøster også!

Pinnekjøtt og hvitvin før kakemenn og pikekyss.

Kokosboller og marsipan.

Så var det gaver, maaange gaver.

Stebror Nikolai med det han ønsket seg aller mest?

Mamma fikk veske, jeg foreslo hun kunne ha med seg vinflasken i den på fest. Det var visst ikke slik den skulle brukes.

Jeg fikk fuskepelspleddmedfleeceinni så jeg slipper å fryse i leiligheten. Pluss så mye annet fint!

Monsteret fikk også gave..

..en ball som hun heiv rundt på resten av kvelden, her fanget in action.

Og etter at alt var åpnet og takket for og jeg hadde fyrt løs minst tjue gledeshyl så var det dadler og rødvin til klokken ble midnatt.

Christmas Eve in pictures.

5 kommentar to “in spain, gifts are traditionally opened on the morning of january 6.”

  1. Monajenten said

    Kjempekoselige bilder! Så nydelig kjolen til lillesøsteren din var! *vilha*

Legg igjen en kommentar

