there are numerous calendars that remain in regional use that calculate the new year individually.

desember 30, 2010

Nyttårsaften er snart her og jeg har en pakke liggende hjemme på postkontoret i Bergen, can’t wait.
Enkel kjole + mye tilbehør = fintfint!

I’m aiming for a simple, white dress on New Years, paired with chunky shoes and some statement jewelry.

6 kommentar to “there are numerous calendars that remain in regional use that calculate the new year individually.”

  1. Monajenten said

    Åh så fine ting! Digger…..alt i grunnen, hehe;-) Syns sånne store ringer er så fint, men det har aldri vært helt meg selv om jeg digger det på andre. Men nå har jeg jo fått forlovelsesring så den skal ikke av:-D

  2. Herrrlig! Du slenger vell ut et bilde der du har på det tøyet? Hope so!

  3. Oda said

    Åååh! Du vet å kle deg. Nydelig kjole, ELSKER skoene og den ringen skal definitivt en dag ligge i smykkeskrinet mitt.

  4. […] kjolen jeg egentlig hadde klikket hjem til nyttårsaften var altfor stor, formløs og i dårlig kvalitet, […]

Legg igjen en kommentar

