the optimum time to exercise may be 4 to 8 hours before bedtime.

januar 4, 2011

I går kveld tuslet lillesøster, kjæresten, Karl, Christina og jeg til Zupperia, tre timer før flybussen, tiden flyr når man har så bra mennesker rundt seg.

Hvitløksbrød og kyllingsalat helt til lillesøster måtte ta bagasjen sin til bilen og se seg mot Lillesand igjen. Nå er huset tomt og jeg kjeder meg, så jeg meldte meg inn på treningsstudio. For et nytt og bedre liv og sånt. Hei 2011, jeg har på følelsen av at du kommer til å bli fin!

Pictures from last night at Zupperia before little sister and her boy returned to Lillesand after a short, but oh so fun stay. Now the house is empty and I’m bored, I ended up signing a membership to the gym, trying to get back in shape and all. Now 2011 should be all good!

6 kommentar to “the optimum time to exercise may be 4 to 8 hours before bedtime.”

  1. Anne-Marte said

    Hvitløksbrød er så godt!
    Lenge siden jeg har vært på bloggen din nu, så mange bra innlegg du har kommet med!

  2. er dette analoge bilder? pleier du å bruke blitz ute, eller bruker du bare lang lukkertid?

  3. takktakk for fine tips ;) prøver å bli vandt med mors gamle pentax :) så skal bli spennende og se hvordan resultatet blir!

Legg igjen en kommentar

