december.

januar 5, 2011

Desember gikk raskere enn noen annen desember..

..kanskje fordi det skjedde så mye, for eksempel at måneden startet med å kjøpe billetter til Robyn.

Uken som fulgte var en uke med eksamen, konsertfoto og motefotografering.

Jeg var lettet når jeg endelig var ferdig..

..og feiret med kyllingsalat og hvitvin på favorittresturant Zupperia.

Med juleferie fikk jeg tid til å eksprimentere på kjøkkenet..

..og det gikk ganske okei.

Så dro jeg hjem til verdens beste mamma..

..og verdens beste lillesøster.

Jeg forelsket meg i strikk..

..og fuskepels.

Julestemningen kom med marsipanlaging på mammas kjøkken..

..og pynting av juletre og hvitvin.

Julaften kom, jeg tok frem den svarte kjolen med åpen rygg.

Romjulen gikk og jeg tok til slutt med meg lillesøster hjem til Bergen for nyttårsaften..

..og slik gikk jeg inn i 2011.

December started with buying tickets for Robyn in spring, followed by a week of exam being very very busy. I celebrated with white wine and chicken salad at my favorite resturant. After some days off I headed back home to the best mom and little sister in the world. I fell in love with knits and fake fur, got into the Christmas mood and after Christmas Eve was over I got back to Bergen again to celebrate New Years with my little sister by my side. And that was it for 2010.

 

9 kommentar to “december.”

  1. Monica said

    Herlige bilder :) Inspirerer meg til å ta flere hverdagsbilder selv.

  2. Monajenten said

    Koselig og kreativ måned:-) Godt nyttår:-)

  3. Hanne said

    Fine bilder! Den svarte kjolen din er så utrolig fin! :)

  4. jaa fuskepels^^ veldig fint, veldig god samvittighet;)

    hvor er den svarte kjolen fra?? den er så fin!

  5. Anne-Marte said

    ah, alle dine bilder er så fine!

Legg igjen en kommentar

