a key element to a new years resolution that sets it apart from other resolutions is that it is made in anticipation of new beginnings.

januar 8, 2011

Nyttårsforsetter blir jo aldri, de er tilstede i tankene i to uker eller en måned, og så glir de sakte, men sikkert, inn i ingenting. Men om jeg ikke har nyttårsforsetter, så går det ann å ønske seg noe for 2011, sette opp noen mål å jobbe mot.

Jeg vil..

..bli sterkere, raskere. Jeg har signert medlemsskapet mitt på Actic og skal ikke være en av de 200 som meldte seg inn etter jul og ikke kommer til å møte mer enn ti ganger i løpet av de første vintermånedene.

..være enda flinkere med pengene mine, få det lille studentbudsjettet til å strekke enda lenger, sørge for at jeg kan kjøpe noe jeg virkelig ønsker meg, fortsette der jeg er flink i 2010 og gjøre det enda bedre i 2011.

..fortsette å jobbe hardt, bli flinkere, bedre, komme meg lenger på veien til å bli den fotografen jeg vil være. Virkelig utnytte mitt siste semester som fotostudent og kunne si at jeg la inn nok energi og tid til å komme der jeg er om et halvår.

Flere med nyttårsønsker?

I might not have any New Years Resolutions (as they always fail), but I have a few wishes for 2011 still. Like doing the best I can to exercise at least three times a week, I’m not going to be one of those who exercise for a few weeks and then stop. I hope to make my money stretch as far as I can and maybe be able to buy a few things I’ve wished for through 2011, like I did in 2010. And my main goal will be to be an even better photographer than I am today and use as much time and energy into making the best of the last semester as a photography student. Do you have any wishes for 2011?

6 kommentar to “a key element to a new years resolution that sets it apart from other resolutions is that it is made in anticipation of new beginnings.”

  1. Hilde said

    må bare si at du er sinnsykt pen!

  2. Silje said

    Mine nyttårsforsetter må være:

    – Gjøre mer av det jeg har lyst til
    – Prøve igjen og igjen og igjen når jeg ikke får det (bildene) sånn som jeg vil ha det :)

  3. Andrea said

    Så fin blogg du har! Jeg ønsker også å bli en bedre fotograf i år :) Lykke til!

Legg igjen en kommentar

