it was only in the 1970s, that trousers became acceptable for western women to wear.

januar 11, 2011

Jeg tror jeg har funnet meg et par favorittbukser.
H&M / Nelly / Din Sko

I think I found a new pair of favorite pants.

14 kommentar to “it was only in the 1970s, that trousers became acceptable for western women to wear.”

  1. alice said

    i love this outfit! those shoooes <3 :)

  2. Hanne said

    Kjempefin bukse!! :)

  3. elise said

    jeg forelsket meg akkurat. noe jævlig og. må si jeg beundrer deg, fototalentet ditt og klesstilen. beundrer i massevis.

    og er buksa fra h&m? isåfall vet jeg hvor jeg skal løpe hen i morgen, tihi.

  4. Malin said

    Hvor er buksa fra?

  5. siwlie said

    Kjempefin bukse.

  6. AudM said

    fra hm eller nelly?

  7. Herlig bukse! likte den :-D

  8. Elsket dette outfitet! :)

Legg igjen en kommentar

